miércoles, 10 de enero de 2007

El meu Barça

Mundo Deportivo va encetar fa uns mesos, coincidint amb el seu Centenari.
Una promoció perquè els lectors escollissin el seu onze ideal de tota la història del Barça.
Jo hi vaig participar plantejant un onze emotiu barrejar entre el què va guanyar la Lliga 84-85 (la primera que vaig veure) i que el seu onze tipus era Urruti, Gerardo, Migueli, Julio Alberto, Víctor, Alexanko, Carrasco, Schuster, Clos (de Rocafonda), Archibald y Marcos (també hi van jugar, Calderé, Rojo, Manolo -de La Llàntia- Tente Sánchez...) i que va ser el mateix que va perdre la final de Sevilla i el Dream Team, amb noms que tothom coneix.
En tot cas, m’agrada el resultat final dels més votats i l’onze. És aquest:Els meus canvis serien:
  • Treure en Maradona. No m'agradava. No m'agrada. I en el seu lloc, l'Albert Ferrer com a lateral dret, i, d'aquesta manera, en Puyol faria de central (en Koeman ho necessitava).
  • Treure en Johan Cruyff per fer-lo entrenador i perquè m'ha de caber en Luís Enrique (mala lecha asturiana, sempre fa falta).
  • Laudrup a l'esquerra i en Deco a la dreta. Són d'aquells jugadors que juguen millor amb la banda canviada per poder encarar millor la porteria.
  • A la banqueta, amb en Johan Cruyff com a míster, hi hauria l'Urruti, l'Eto'o, en Hristo, en Migueli, Bakero, Eusebio, Julio Alberto, Quini, Txiki Begiristain, De la Peña i Laurent Blanc

I tu, quin onze faries?

No hay comentarios: