miércoles, 28 de febrero de 2007

Baron.cat

El nostre candidat, en Joan Antoni Baron, ja té web personalitzada especialment per les Eleccions Municipals del proper 27 de maig.
La web és baron.cat.
La presentació es farà el proper divendres a la 1 del migdia en una de les sales del Sidral.
Internet ha esdevingut, en els darrers anys, en una potent eina de comunicació amb la ciutadania. La xarxa té un paper prominent en el camp de l'acció política, a Mataró be que ho sabem, donat que és un excel·lent canal per a la transmissió dels nostres missatge, i el nostre candidat en te un bon grapat, i de molt bons. Dissabte va ser un exemple. La web, serà, com no pot ser d'una altra manera, fàcil per navegar i molt propera, tal i com ho és el candidat, en Joan Antoni Baron.
Em considero d'aquelles persones que m'agrada estar informada, consumidor no massa habitual de blogs, que normalment llegeixo "en diagonal", i d'altres pàgines, com podeu veure als enllaços, que són del meu interés.
Si tota aquesta informació l'hagués de llegir en paper, ni tindria temps ni podria fer-ho i, en el cas dels bloggers, almenys d'aquells que no som com d'altres, tan professionals, ni tan sols podríem expresar les nostres idees, opinions, agendes, sentiments, i allò que ens agrada fer o fa el nostre entorn més proper. L'altre dia vaig poder veure una de les pàgines i us puc ben assegurar que no us defraudarà.
Jo hi seré, i tu, vols venir?

No hay comentarios: